نحوه سفارش خدمات

در اینجا نیم نگاهی به کل مراحل یک سال اجرایی همکاری مان داریم

بررسی اهداف
5%

بررسی اهداف شما در خصوص بهینه سازی یا بهره وری بهتر امور موضوع همکاری

نیازسنجی
10%

بررسی نیازهای نهایی شما و نتیجه امور موضوع همکاری

امکان سنجی
15%

ما بررسی میکنیم که با توجه به منابع و ظرفیت های موجود شما و نیازهای نهایی شما و اهداف ما امکان همکاری و تعامل دوطرفه وجود داشته باشد.

آماده سازی
20%

انعقاد قرارداد از لیست خدمات و پس از مشاوره رایگان و ارتباط با من بر مبنای تعهدات ما و شما بهمراه شرایط همکاری که شامل؛

عدم افشای اسرار تجاری , منع رقابت و استانداردسازی فعالیت های شما, آماده سازی برای شروع همکاری ما و شما می شود.

برنامه ریزی
25%

مهم ترین اصل هر فعالیتی برنامه ریزی صحیح و به موقع آن است و اگر شخصی برای امور خود برنامه ریزی نداشته باشد زیان های جبران ناپذیری به خود و اطرافیانش خواهد زد.

اجرای موضوع همکاری
50%

شروع چیدمان و امور موضوع یا موضوعات همکاری فی مابین

نظارت و کنترل
75%

نظارت و کنترل شالوده اصلی موضوع هر قراردادی می باشد که ما با دقت و طبق رویه های استاندارد گذاری شده مدیریتی اقدام میکنیم که با توجه به وضعیت شرکت و سازمان شما بومی سازی و شخصی سازی شده است.

پیگیری تا اتمام قرارداد!!! …… اما همکاری ادامه دارد…
100%

تا زمان صورتجلسه اتمام قرارداد طبق رویه های استانداردگزاری شده پیش رفته و امور را به اتمام میرسانیم؛

درست است که قرارداد و موضوع فعالیت ما تمام شده, اما همکاری و ارتباط مان را با یکدیگر خواهیم داشت همانطور که این ارتباط یا همکاری فارغ از هرچیز, هنوز با دوستان و همکاران قبلی وجود دارد و صفحه باشگاه مشتریان به همین دلیل ساخته شده.

درباره من و تجربیاتم بیشتر بدانید